Επειδή στ αλήθεια είμαστε ό τι τρώμε, επιμένουμε υγιεινά…

imagesCA682ANO

ΓΟΝΕΙΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Οι γονεις θα πρεπει να δειξουν εγαλυτερο ενδιαφερον για τη διατροφη των παιδιων τους στο σπιτι, αλλα και στο σχολειο.Πρεπει απο μικρα να τα εκπαιδευσουν σε ολες τις γευσεις και σε ολα τα τροφιμα,ωστε να ειναι αποδεκτα απο αυτα, οταν το φαγητο γινει συνειδειτη και αυτονομη διαδικασια .Επισης,θα πρεπει να ενδιαφερονται για το τι τρωνε στο σχολειο ή στις εξοδους τους,ωστε να μην μαθουν τα παιδια στην ευκολη επιλογη του φαστφουντ και τις υποκαταστασης του σπιτικου φαγητου απο χαμηλης θρεπτικης αξιας τροφικα και σνακ.
Το μαγειρεμενο φαγητο με τη σαλατα θα πρεπει να υπαρχει καθημερινα (ή σχεδον καθημερινα)στο τραπεζι και η λυση του <<ετοιμου φαγητου>> θα πρεπει να περιοριζεται σε ελαχιστες ειδκες μερες, οταν οι υποχρεωσεις δεν αφηνουν χρονικα περιθωρια για μαγειρικη παρασκευη.Πρεπει να φροντιζουν να τρωνε σαλατες και φρουτα, να προτιμουν τπυς φυσικους χυμους απο τα αναψυκτικα,να προτιμουν μια φετα ψωμι με μελι απο μια τυροπιτα και να τρωνε εξισου τα οσπρια και το κρεας.Ειδικοτερα, οταν υπαρχει και παιδικη παχυσαρκια,θα πρεπει να ωθησουν τα παιδια τους να γινουν πιο δραστηρια.

Παχυσαρκία
Η παχυσαρκία αυξάνει την πιθανότητα νόσησης από διάφορες ασθένειες, ιδιαίτερα των καρδιακων παθησεων και του διαβητη τυπου 2 Επίσης, η παχυσαρκία προκαλεί δυσκολία στην αναπνοη κατά τον ύπνο, συνδέεται με ορισμένους τύπους καρκινου και αυξάνει την πιθανότητα νόσησης από οστεροαρθιτιδα

Το καθε παιδι που ειναι παχυσαρκο δεν θελει να φαει τροφες που ειναι γεματη σε ενεργεια οπως φρουτα,λαχανικα και οσπρια και προτιμουν τα φαστφουνταδικα :

                                                                                                                       imagesCA8CBPNC                                                                                                                   Υγιεινη Διατροφη
Η υγιεινή διατροφή παρέχει όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα ώστε να είναι υγιές. Έχει ποικιλία και είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, ενώ περιέχει ελάχιστα κεκορεσμένα λιπαρά, τα οποία βρίσκονται σε προϊόντα του εμπορίου, το κρέας, το πλήρες γάλα, το βούτυρο και το τυρί. Η διατροφή πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες του σώματος σε ενέργεια συμβάλλοντας παράλληλα στη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους.
Πάνω από όλα, τη διατροφή σας πρέπει να την απολαμβάνετε!
Με την υγιεινή διατροφή, ελαττώνεται ο κίνδυνος καρδιοπαθειών και άλλων παθήσεων, όπως κάποιες μορφές καρκίνου και διαβήτη. Η υγιεινή διατροφή είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την καρδιά σας. Επιδρά με διάφορους τρόπους όπως π.χ. βοηθά να διατηρείται η ποσότητα χοληστερίνης στο αίμα σε φυσιολογικά επίπεδα, βοηθά να βελτιώσετε την αρτηριακή πίεση και να μην πάρετε βάρος. Εκτός από τα θέματα υγείας, η υγιεινή διατροφή μπορεί επίσης να βελτιώσει την αυτοπεποίθηση και την εμφάνιση σας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να τρώτε πιο υγιεινά. Θυμηθείτε. Μην προσπαθήσετε να τα αλλάξετε όλα αμέσως. Μερικές μικρές αρχικές αλλαγές θα κάνουν την μεγάλη διαφορά!!untitled

Ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα θα πρέπει να περιλαμβάνει τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων: γάλα, λαχανικά, ψωμί και δημητριακά, φρούτα, ψάρια, πουλερικά και κρέας.

Γιατί χρειαζόμαστε τις πρωτεΐνες?                                                    
Γιατί αποτελούν τα δομικά συστατικά του σώματος, ενισχύουν το ανοσιοποιητικό και το ορμονικό σύστημα, βοηθούν στην παραγωγή απαραίτητων ενζύμων.

Κρέατα, πουλερικά, ψάρια και γαλακτοκομικά,όσπρια

ΑΡΑΒΙΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Α1, Γυμνάσιο Γενισέας Ξάνθης

Tagged with:
Αναρτήθηκε στις Έχω μια ... λιγούρα, Διατροφή
One comment on “Επειδή στ αλήθεια είμαστε ό τι τρώμε, επιμένουμε υγιεινά…
  1. Ο/Η mariapanou λέει:

    Πολύ ενδιαφέροντα:! Ευχαριστούμε θερμά!

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Έγγραφα Αρχείων

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 15 ακόμα followers

Στατιστικά...
  • 44,888 επισκέψεις
kalymnosola

Όλα όσα συμβαίνουν στην Κάλυμνο

Marianna M.

Handmade jewelry with Polymer Clay and Macramé - Cavandoli knots - Χειροποίητα κοσμήματα με πολυμερή πηλό και Macramé – Cavandoli κόμπους

religious

A fine WordPress.com site

My Blog

The greatest WordPress.com site in all the land!

Il Blog di Tino Soudaz 2.0 ( un pochino)

Provando tanto, prima o poi riesco anche se tante cose continuo a non capirle

Α1 - 2ο Γυμνάσιο Καλύμνου

Ζώντας στην κοινωνία της Πληροφορίας

Twitterova družina

nove tehnologije u nastavi

Diving in the Oceans of Knowledge!

A Journey with Our Journal

"Η βασιλεία του Θεού εντός υμών εστιν..."

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ Ι.Μ. ΚΑΛΥΜΝΟΥ-ΛΕΡΟΥ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ

Effective Social Networking

How to be an Effective Member of the Top Social Networking Sites

kgerogianni

A topnotch WordPress.com site

ExploreDreamDiscover Talks

Travel, culture, food, and perception

taste of colours

everything has got taste

The Student Gazzete

Getting to know us

XML

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

WordPress.com News

Ζώντας στην κοινωνία της Πληροφορίας

The Student Gazette

Getting to know us

Gluten Free Gus

Baking Joy Into Every Gluten-free Bite

Αρέσει σε %d bloggers: